Wednesday, September 23, 2009

AH! kau yang bernama saudara.

seterlah lama aku tidak mejejakkan kaki ke kampung halaman since aku form 3.
tahun ni berubah sikit. semua sepupu sepapat aku aku terserempak. damn. diaorang tak kenal aku. haha kau happy. bagus la kau tak kenal aku. dulu kau cakap-cakap belakang sekarang aku dah boleh hidup sendiri semua kau puji. yang dulu kau sanjung itu la perosak. yang aku ni masih kecil kau perlekehkan. sekarang aku dah buktikan pada korang semua yang bernama saudara. jangan la sibuk pasal orang. anak sendiri tak jaga. aku happy. next year kita tak berjumpa lagi. n9 hanyalah tempat untuk aku ke kubur arwah emak ku. selamat tinggal saudara. :)

_end. sipencarut.

3 comments:

Diri Sendiri ; said...

hm? selamat hari raya ;)

Dee said...

selamat hari raya jugak mereng.

Anonymous said...

merinduimu...